15 Temmuz 2014 Salı

Yemek ve Sunum Sanatı ...

Sofralarımızın sık sık misafirlerle şenlendiği şu hoş Ramazan günlerinde, bütün gün boyunca aç durduktan sonra hepimizin ağzını sulandırmaz mı sofralar...
Tabii ki sofradan sofraya fark var, mesela ne zaman şık bir sofra görsem hayran kalır fotoğraf çekme isteğiyle dolarım. Ancak kuru görüntü hiçbir zaman aç karınlarımızı doyurmaz. 
O nedenle ben buna yemek sanatı diyorum. Zira sadece tadı değil, görüntüsüyle de bir insana hitap edebilmeli yemek...
Üstelik bunu yapmak o kadar zor değilken :))
İnternet sağ olsun birçok pratik ve güzel fikir sağlıyor bizlere. Ben de  birkaç fikri denedim, birkaçını da gelecek iftarlar da deneyip sizlerle paylaşacağım :


Bu şeklini aynı açıyla keserek salatalıktan da elde edebilirsiniz, bir restoranda görmüştüm :)


En yakın iftarda yapmayı düşünüyorum :) çok hoşuma gitti bu karpuz dilimleri :))





Bu şeker havuç ve salatalıktan laleleri denedim. Sakın ya benzemezse diye çekinmeyin çünkü tek kelimeyle harika oluyorlar, ben böreklerimi süslemiştim bunlarla, ancak siz başka şeyleri de süsleyebilirsiniz...





Alıntıdır.

Sonuç olarak, kesinlikle küçümsenecek bir konu değilll :) Yemek ve Sunumda bir sanattır...

PEMBE EŞARPLI KIZ <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder