16 Temmuz 2014 Çarşamba

Son Zamanlarda Ben...

Birazcık ta benden bahsedelim. Son zamanlar da neler gördüm neler yaptım, yani son zamanlar da ben :


Düzce deki Salı pazarından aldığım kumaşlar. Manisa da ne kadar arasam da böyle kumaşlar bulamıyorum, sanırım orada dikiş diken hiç yok. Ama Düzce bu isteğimi fazlasıyla karşılıyor  :)))



Pazardan çok uygun fiyata bu yakaları buldum. Çok şekerrrler dimi ? :)) En kısa zamanda değerlendirilicekler ...


Dedemin evinde, ayakkabıları koyacak bir yer bulamayınca bende merdivene koydum :))) İlk baş mecburen koymuştum ama sonradan bu fikre bayıldımm :))


İlk defa fırında patlıcan dizmesi denedim. Vejetaryan usulü olduğu için çok hafif ve lezzetli oldu. Tavsiyemdir :)


Güneş ışıklarının, güneş batarken bulutlar üzerinde yaptığı hoş oyunlar :) Büyüleyici değil mi?


Bu da Aydınpınar köyünün küçük deresi. Düzce de gerçekten başını çevirsen yeşil görüyorsun. Köyün ortasında böyle bir dere görünce şaşırdım doğrusu :))

İşte bunlar da yaz tatilini nasıl ve nelerle geçirdiğim küçük izleriydi. Herkese bolll güneşlii yazlaar :)))

PEMBE EŞARPLI KIZ <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder