9 Temmuz 2014 Çarşamba

Sofra Düzenleri ve Peçete Katlama

Bir önceki postta iftardan ve sofradan söz edince bana bir ilham geldi ve de başladım sofra düzeni araştırmaya. Bu arada da baya eğlenceli fotolar ve de ilham veren sofra düzenleri buldum. Tabii sofraların  en önemli parçalarından biri de peçeteler. Rengarenk ve desenli peçeteler çıkalı beri sofralarımız canlandı gerçi ama ben yine de o sofralara konan şekilli kumaş peçelere bayılıyorum. Maalesef kağıt peçetelerin konforu kumaş peçetelerde yok. Yine de cesur olanlar ve de uğraşabilenler için kumaş peçeteler en iyisi...
Neyse, konu peçeteler olunca ben kendimi desenli peçete gördüğümde olduğu gibi kaptırabilirim. O nedenle birkaç dekoratif sofra düzeni ve peçete katlama tekniği paylaşıp kaçıcam :)







İşte buna bayıllldımm. Hem basit hem de çokk şeker değil mi? :)


Bu da çok şeker duruyor. Üstelik yapımı daha da kolay :))



Bunlar da kalpli peçetelerin sofrada duruşları














Bunlar da bir kaç sofra sunumuydu. Umarım ilham vermişimdir. Herkese bolll pempe hayalli günnlerr :)))

PEMBE EŞARPLI KIZ <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder