19 Temmuz 2014 Cumartesi

Uğur Böcekli Kanepe Yapımı :

Bu geçen iftarda sizlere yaptığımdan bahsettiğim benim meşhuur kanepelerim :) Meşhur diyorum çünkü insanlar bu kanepeleri yaptıktan bir sene sonra bile bana kanepelerimi hatırlatırlar :) Her neyse yapımı biraz uğraştırsa da, malzemeleri her evde bulunabilecek malzemeler. Tadına da yiyenler ( bilhassa çocuklar:) bayıldı. Yapılışı :


Malzemeler

  • Tost ekmeği
  • Minik domatesler
  • Siyah zeytin
  • Krem peynir (Ben evde acıka da olduğu için ondanda sürdüm)
  • Çörek otu

Yapılışı

Tost ekmeklerini dörde keselim.Üzerlerine krem peyniri sürelim.İnce uçlu bir bıçak yardımıyla domateslere resimdeki gibi şekil şekil verelim ( ilk yaptığımda domateslere kanat şekli verebilmek için kesmiştim, ikinci de kesmedim) .Siyah zeytinlerden minik parçalar alıp uğur böceklerinin kafasını oluşturalım.son olarak üzerine çörek otlarını yapıştıralım. ( bu işlemi kürdana ve de bal yardımıyla yapabilirsiniz :) . Ardından bir parça maydanozla dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.
Minik kırmızı Uğur Böcekleriniz hazır

Umarım bu içinizi ısıtıcak minik tarif iftar sofralarınızı neşelendirir :)) Herkese afiyet olsunn :)))


PEMBE EŞARPLI KIZ <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder