7 Temmuz 2014 Pazartesi

Kimim Ben? İlk izlenimler :))

Eğer bir blog yapıyorsam ve bu blog da kendimden bahsedeceksem, tabii ki önce pembe eşarplı kızın kim olduğu hakkında bilgi sahibi olmalısınız. Yani tanışma faslı: Merhaba ben pembe eşarplı kız ve sizzz deee... Okuyucularsınız :))

Bir insanla yeni tanışma faslı bazıları için çok çekingen bir durumdur. benim için ise daha çok meraktır. Yeni tanıştığın bir insan hakkında sadece belirli şeyler sorabilirsin. İsim, meslek belki (daha doğrusunu cesursanız) yaş. Ancak benim merak ettiğim çok daha fazla soru vardır. Neredeyse o kişinin neden orada olduğuna kadar? Tabiiki de yeni tanıştığım bir insana bunları soramam ama belki sizlerin merakını giderebilirim.

Adım Belma, Türkiyede taplam 7 tane yani nadir bulunan isimlerden biri. Onun için bu isimde biriyle karşılaşırsam muhtemelen boynuna atlayasım gelir.
17 yaşındayım. Yani daha genç bir kız . Hayattan öğrenmem gereken çok şey var belki burada birlikte öğreniriz :))
İşim yok, okumuyorum, yani bana ev kızı diyebililriz. Ama aile üyeleri bana bilhassa geç vakitlerde bulaşık topladığımda Külkedisi der :(
Manisa da oturuyorum. Sadece yazları kısa bir dönem Düzce'ye dedemin evine geliyoruz. 
Bir ablam ve anne, babam var normal insanlar gibi yani, Dizilerde ki gibi aile bireylerim ölmedi yani :p
Hobilerim: Alışveriş yapmak :)) Dikiş dikmek, yemek yemek :P vs.
Hayallerim ise saymakla bitmez o yüzden sık alışveriş yapıyorum ya...
Her neyse bu günlük rapor bu kadar herkese iyi akşamlar...

PEMBE EŞARPLI KIZ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder