3 Ağustos 2014 Pazar

Oradan Buradan ...




Birazcık da oradan buradan çektiğim resimler. Korkarım yakın da bu "Oradan Buradan" bölümü en sevdiğim bölüm olucak. Çünkü rengarenk her şeyi sadece bir posta sığdırmak çok hoşuma gidiyor :)) Ancak sizlere hiç üşenmeyip tek tek fotoları açıklamakla uğraşacağım. Örneğin yukarıda ki fotoğrafta gördüğünüz, pembiş şeyler benim çeyizimin ilk parçaları oluyor :))) Annemin büyük ısrarları sonunda, hem annemi tatmin etmek için, hem de kendimi bu tatlı şeyleri almaktan mahrum etmemek için çeyiz düzmeyi başladım. 
Sanırım bu çeyiz konusunu ve bu yaşıma gelene kadar neden çeyizime bir şey bile koydurtmayıp, bundan sonra neden koydurmaya başladığımı başka bir yazıda ele alacağım...
Fotoğrafta gördüğünüz şeker tuzluklarım, Tantitom dan, İstanbuldan aldım. Nihaleyi ve havluları Düzce'den buldum. Hepsi pembe ve de kekli olduğu için hemen kaderimin pembeler ve de kekler üzerine çizildiğini düşünüp kendimi gülümsemekten de alamadım doğrusu :))) Gülleri ise mağlum benim bahçemizde ki güllere dayanamayıp yolma alışkanlığım var...



Ben mi çok iyi niyetli ve sevgi doluyum bilemedim? Ancak bu kahveyi görür görmez mutlulukla "Ayyyy inanmıyorum nasıl da kahvenin köpüklerinden bu şekil oluştuuu" diye sevindirik olup anneme göstermiştim. Annemse bana: " Bu bir kalp mi? Baya tombik bir kalp o zaman, sen söylemeseydin kalp olduğunu anlamazdım" dedi. Şimdi bana söyleyin bu şekil resmen kalp değil miiii????




Belki inanamayacaksınız ama bu resimler Ankara'da bir Wc'nin kapılarında asılıydı. Erkeklerin tuvaletinde bıyıklı bir yeniçeri, kadınlarınki sinde ise hoş bir Osmanlı hanımefendisi vardı :)) Bence klasik işaretlere göre acayip orijinal bir fikir...



Kavuran yaz sıcaklarında, İstanbul'un deniz manzarası eşliğinde, bir buzlu kahve... Denecek başka söz yok bence :))



Her ne kadar babam, bu peçetelere sevinçle atlayıp " Misafirler için hem pembikk hem de güllü peçeteler buldummmm." nidalarıma boş boş ve garip baksa da, ben markette bu peçeteleri sevgiyle bağrıma basmadan edemedim. Bu peçeteleri de çeyizime kaldırdığımı söylersem, acaba hakkımda ne düşünürsünüz ??? 





İstanbul Akvaryumda, hediyelik eşya bölümünden eş dosta aldığımız hatıra hediyeler. En üstteki pembe deniz yıldızlı küreyi kendime aldım hediye olarak :)) Ve tabii buzdolabına yapışan kalemlerden pembe olanını da :)) 



Vee son olarak bu yazıyı da hoş ve de nostaljik bir resimle bitirmek istiyorum :) Gidenler bilir, Ankara'da Hacı Bayram-ı Veli hazretlerinin türbesine giderken çektim bu manzarayı. Alında orası bunun gibi başka çeşit çeşit mimari eserlerle dolmuş. Ankara Belediyesine bu konu da söyleyecek söz bulamıyor ve çalışmalarından ötürü teşekkür etmekten de kendimi alamıyorum :) 

Bu günlük bu kadar renk yeter diyorum ve Hepinize bol yağışlı ve serinlikli bir gün diliyorum :)))


PEMBE EŞARPLI KIZ <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder