4 Ağustos 2014 Pazartesi

İstanbul Akvaryum Gezisi -part 2-


İstanbul Akvaryuma ettiğim ziyaretten önceki bir postum'da bahsetmiştim. Ancak fotoğrafları bir posta sığdıramamıştım. O nedenle bu devam yazısını kısa bir şekilde yazacağım :) Beni nasıl bir insan olarak hayal ediceksiniz bilmiyorum ama, koca akvaryumda en ilgimi çeken şey köpek balıklarıydı. Ve şansıma ömrümde ilk defa köpek balıklarını bu kadar yakından inceleme ve de fotoğrafını çekme fırsatım oldu :(hem de ısırılma tehlikesi olmadan :). Üstelik bu köpek balıkları akvaryumun içinde onca balık varken hiçbir zarar vermeden yüzüyorlardı. Şaşırtıcı ama bir açıklaması olduğundan eminim. Her neyse iştee çıkan muazzam (ay dişleri bile ayan beyan seçiliyor :) köpek balığı fotolarından biri ...



Akvaryum'da hoşuma giden süs balık türlerinden biri ...



Köpek balığının rahatça seçebileceğiniz dişleri...



Muazzam bir şekilde kamufle olmuş Kurbişler :)






Kendisiyle sadece film veya belgeseller de tanışma şansı bulduğum sevgili Pirana türünü de kendi gözlerimle görmüş bulunuyorum ya... Isırılsam da gam yemem her halde. Etkileyici parlak pullarına rağmen kan kırmızısı gözleri ve uzaktan masum gibi görünen dişleri kimliğini biraz belli eder gibi aslında...

Bugünkü, belgeselle, National Geographic tarzındaki yazım da burada son buluyor. Hepinize sendromsuz Pazartesi günleri diliyorum...


PEMBE EŞARPLI KIZ <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder