7 Ağustos 2014 Perşembe

Bizim Nişandan Kareler (2) !


Malum evlilik dönemi geldi ve neredeyse her sokakta bir gelin arabası veya konvoyu görmeye başladık. Bizse bu merasimleri yakın zamanda atlattık. Uzaktan kolay ve de hoş gibi gözükse de işin içine girince o kadar da pembe olmadığı anlaşılıyor. Yine de Ablamın düğün dönemi boyunca (Nişanı olsun, kınası olsun) ortaya çok hoş anılar ve fotoğraflar çıktı. Bunlardan birazını daha önce paylaşmıştım. Bakmak için tık tık
Şimdi de sizlerle bizim nişandan birkaç kare daha paylaşmak istiyorum :)

Yüzük tepsisi, lokumluk sepeti ve nişan bohçalarından midyeli olanı. Hepsi kendi yapımım. Özellikle tepsi ve sepet için baya uğraşmam gerekti ama değdi doğrusu :)


Ablamın süslü nişan lokumlukları ...


Nişanda ki açık büfe de bulunan ikramlardan bir tanesi.


Süslü nişan sepetinin yakından görünüşü. O tülleri büzüp tek tek boncuk yapıştırmaya ne kadar da uğraşmıştım. Hatırlayınca gülümsemeden edemiyorum.


Ablamı ilk istemeye geldiklerinde getirdikleri çiçek.



Nişanda ki duvar süslerinden biri...


Nişanda ki açık büfe de bulunan pastalardan ikincisi.



Gerçekten çok yoğun ve de zor günlerdi. Ancak atlatınca bir şekil de zorluğunu unutuyorsun ve geriye sadece güzel hatıralar kalıyor :)  
Hepinize mutlu günler diliyorum...


PEMBE EŞARPLI KIZ <3


4 yorum:

  1. merhaba,

    blogunuzu takibe aldim :) ben de gezi blogu yaziyorum. blogum katilirsaniz cok sevinirim.

    sevgilerimle

    http://gezentigunesyollarda.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  2. Hersey nefisti bebisim.Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil